Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij IMA Soest sushi & pokebowl. Meer weten? Ontdek meer
Astrid
14 jun 2026 om 20:34
De garnalen (ebi fry) werden nagebracht en waren niet goed gefrituurd. Ze waren lauw en taai. De sushi was goed.
Andre
11 jun 2026 om 23:07
Aanrader
Marije
25 mei 2026 om 20:07
De sushi en poke owl waren heerlijk!
Nathan
17 mei 2026 om 16:51
Laat nog besteld en toch heerlijk kunnen genieten van 8 stukjes verse sushi!
Andre
15 mei 2026 om 18:42
lekker een vers.Aanrader
Gwenn
13 mei 2026 om 20:19
Ontzettend onvriendelijke toko.
Bestelling gedaan. Deze was niet compleet. Oplossing was om deze stukken later nog na te bezorgen als de rest al koud was, want er was geen bezorger beschikbaar. Dit is voor sauzen die bij het warme eten horen natuurlijk ge
Anne
13 mei 2026 om 10:15
De sushi was echt heel lekker. Niet alleen de standaard sushi combinaties wat erg lekker was. Dikke aanrader
Iris
28 apr 2026 om 19:40
Smaakte super. Goed verpakt en snel gebracht